2009年5月14日星期四

第一次收成的青瓜(黃瓜)











好大條,我都忘記種了多久,由播種計,約兩至三個月左右,但若有仔,就只需一兩星期就可以收,否則就老了 ,但何謂老就未董得分辨。






自製蒜頭辣椒水效果真係一般,噴了都有蟲害?所以有高人話初初有仔時要噴少少藥,否則好難大,一定食光。真係明白若農民真的靠種田過活,一定餓死。難怪他們會選擇用農藥,又不用有機,用化肥真係好快大,而且生得好靚,用有機肥真係比下去。


但外貌不好看,內在美實在不同。用有機雖然生長速度慢,不好看,但質素就兩回事。有機種的瓜菜不單鮮甜,而且瓜味濃郁,菜味香濃,再加上即摘即食,鮮甜有味,無得比,慢都值得。












4 則留言:

  1. 呀英...
    你考慮下開番間一條龍服務的茶寮...
    係後園自己種野...有瓜有菜有香草仲有生果...
    茶寮不設Menu...
    食客點菜點沙拉就要去後園睇下...
    果排有乜野時令蔬果...
    揀中邊棵...呀英就即割即炒即上檯...
    點睇...?!
    =)

    回覆刪除
  2. 好似discovery channel travel & living 頻道有個英國男廚師,經常在後花園採摘一些香草瓜菜做沙拉及伴碟,真係好正!這種生活方式真係我的夢想。

    雖然我現在是一個沒有經費的假日實習農夫,但暫時可以用"呀英假日農壯茶寮,邀請大家來飲茶吹水,落田採摘最新鮮的合時瓜菜,做沙拉涼拌或家常小炒都可以。

    昨日我摘了兩條黃瓜給毛太做麻辣黃瓜。

    回覆刪除
  3. 我終於知道...
    "近水樓台先得月"...既下聯喇...
    就係..."近英屋企先得瓜"...囉...!!!
    對得都幾工整架...嘻嘻...

    回覆刪除
  4. 毛太話好正,夠新鮮爽脆crunch,好香青瓜香(是我補充),因我都用它做香醋青瓜,菲制食品,好開胃,更爽脆!

    回覆刪除